تشریح برنامه های معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی برای ایجاد  شور آفرینی انتخاباتی

۳۰ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۵:۲۳ کد : ۶۸۷۹۴ فرهنگی
معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد آذربایجان غربی در راستای شور آفرینی انتخاباتی و ترغیب  و تشویق عموم مردم به خصوص دانشجویان به شرکت در انتخابات برنامه های متنوع فرهنگی به اجرا گذاشته است .
تشریح برنامه های معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی برای ایجاد  شور آفرینی انتخاباتی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی ؛ نشست مشارکت سیاسی زنان در آینده انقلاب اسلامی یکی از این برنامه هاست که طی آن بانوان نخبه و اثرگذار دانشگاهی استان به بررسی ابعاد مشارکت اساسی زنان در انتخابات پرداختند .

در این نشست که با سخنرانی محوری دبیرمشارکت های سیاسی اداره کل دفاع از ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان غربی تشکیل شد  راههای افزایش مشارکت بانوان در دو انتخابات پیش رو در یازده اسفند بحث و بررسی شد .

برگزاری مسابقه مطالعاتی چراغ راه دیگر برنامه فرهنگی است که معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی برگزار می کند ،در این مسابقه مطالعاتی دانشجویان دانشگاههای استان می توانند با مطالعه بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مشارکت سیاسی انتخابات پاسخ سوالات را به صورت پیامکی به سامانه  پیامکی اعلام شده ارسال دارند .

مسابقه معیار انتخابات  نیز زمینه دیگری است که جهاددانشگاهی آذربایجان غربی با طرح یک مسابقه فرهنگی از دانشجویان و دانشگاهیان معیارهای انتخاب اصلح را بین ایشان به مسابقه گذاشته است . دانشگاهیان علاقه مند می توانند با مشارکت در این مسابقه و ارسال معیارها و ملاک های خود در این مسابقه شرکت نمایند .

جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با برگزاری نشست انتخاباتی ایستگاه دوازدهم به بررسی ابعاد انتخابات پرشور و حضور دانشگاهیان و دانشگاهیان از  دیدگاه جنبش دانشجویی خواهد پرداخت در این برنامه تحلیلی- خبری نمایندگان تشکل های دانشجویی دانشگاه ارومیه به بحث و بررسی یک انتخابات پرشور و زمینه سازی برای حضور حداکثری دانشجویان در این انتخابات خواهند پرداخت .

انتشار تقویم انتخابات و گاه شمار انتخاباتی نیز از جمله اقدامات جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی برای دانشجویان و دانشگاهیان آذربایجان غربی است . بر اساس این گاه شمار اقدماتت و برنامه های انتخاباتی تا روز یازده اسفند تشریح و مشخص شده است.

جهاد انشگاهی آذربایجان غربی همچنین با بکار گیری بازو های رسانه ای خود و دعوت از اعضای تاثیر گذار انتخاباتی از جمله رییس ستاد اجرایی انتخابات ،فرماندار ،و سایر اعضا دست اندرکار و انتشار تمهیدات انتخاباتی سعی وافری در ایجاد شور انخاباتی داشته و به این مهم تا پایان برگزاری انتخابات ادامه خواهد داد.

معرفی چهارکاندیدای تایید صلاحیت شده انتخابات مجلس خبرگان رهبری و نیز برگزاری نشست های خبری- تحلیل با کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از دیگر برنامه های جهاد دانشگاهی برای ایجاد شور انتخاباتی است.

جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی همچنین با انتشار ویژه نامه های انتخاباتی و تبیین شاخصه های کاندیدای اصلح  و نیز نصب تراکت و پوستر و بنر اقدام به فضا سازی فیزیکی در دانشگاهها و مراکز آموزشی و دفاتر فرهنگی نموده است.


نظر شما :