فرماندار ارومیه با حضور در جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی عنوان کرد:

جهاددانشگاهی  از یادگاران ارزنده کلمه جهاد در نظام مقدس اسلامی است

۲۳ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۵:۲۶ کد : ۶۸۵۴۰ عمومی
جهاددانشگاهی  از یادگاران ارزنده کلمه جهاد در نظام مقدس اسلامی است

فرماندار ارومیه گفت : بهترین جایی که مناسب دیدم ارادات و تشکر ویژه خود را از حضور حماسی مردم ارومیه در راهپیمایی 22 بهمن ابراز کنم جهاد دانشگاهی است.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی؛ غلامحسین عماری فرماندار ارومیه با حضور در جهاد دانشگاهی ارومیه و دیدار با رییس جهاد دانشگاهی استان آذربایجان غربی ادامه داد:کمتر مناسبتی وجود دارد که مردم با وجود گذشت بیش از 45 سال با این شور و هیجان و با هر سن و سال و با سلایق و علایق مختلف در آن حضور پیدا کنند ولی راهپیمایی 22 بهمن از مناسبت های ویژه ای است که مردم همیشه  در آن پای کار بوده اند و امسال حضور حماسی تر و معنا دارتری داشتند .

وی  با بیان اینکه :هر موقع مردم احساس کنند که قدرت های خارجی و شیطنت های خارج از کشور در صدد توطئه برای کشور اند  با حضورشان نقشه های دشمنان را نقش بر آب می کنند ادامه داد :حضور باشکوه و پرمعنای مردم در راهپیمایی 22 بهمن نوید بخش یک انتخابات بسیار پرشور و حماسی در 11 اسفندماه است.

فرماندار ارومیه با اشاره به راهبردهای سلامت،امنیت،سلامت و مشارکت اعلامی مقام معظم رهبری برای انتخابات 11 اسفند گفت : فرمانداری ارومیه با تشکیل هیات های اجرایی ،هیات های نظارت و هیات های بازرسی  از دل همین مردم زمینه را برای برگزاری یک انتخابات شکوهمند و بزرگ فراهم کرده است

عماری گفت : انقلاب اسلامی ایران جزو معدود انقلاب هایی است که در طول عمر خود چهل انتخابات برگزار کرده و در همه این انتخابات ها مردم حضور داشته اند .

وی ادامه داد : طبق فرمایش مقام معظم رهبری با مجلس قوی می توان از مشکلات عبور کرد و مجلس قوی با حضور مردم و مشارکت قوی مردم تشکیل می شود و مردم آگاه ایران اسلامی و مردم هوشیار ارومیه به اهمیت حضور خود واقف بوده وبه آن اهمیت می دهند.

فرماندار ارومیه و رییس شورای تامین شهرستان ارومیه با بیان اینکه  راهپیمایی 22 بهمن با حضور حماسی مردم ارومیه برگزار شد و بابت این حضور باشکوه به این مردم عزیز دست مریزاد می گوییم  تاکید کرد:  تمام تمهیدات  برای  امنیت انتخابات 11 اسفند اندیشیده شده است و هر چهار بعد مورد تاکید مقام معظم رهبری برای این انتخابات اجرایی خواهد شد

فرماندار ارومیه در بخش دیگری از سخنان خود  با اشاره به فعالیت های جهاد دانشگاهی گفت : جهاد  دانشگاهی  از یادگاران ارزنده کلمه جهاد در نظام مقدس اسلامی است که با کمترین نیرو بیشترین اثرگزاری را داشته است .

وی ادامه داد :یکی از ویژگی های این نهاد مقدس اینست که علاوه بر اینکه سکون و ایستایی را نمی پذیرد  در درون خود زایش و تکثیر دارد .

عماری  ایسنا و ایکنا را از زایش های ارزنده این نهاد برشمرد و گفت : جهاد دانشگاهی با درک درست از شرایط کشور بهترین عرضه ها را به کشور و نظام و مردم تقدیم کرده است .

وی با تقدیر و تشکر از زحمات خبرنگاران فعال در رسانه های جهاد دانشگاهی ادامه داد : این توفیقات جهاد دانشگاهی به آسانی رقم نمی خورد ،لطف ویژه خداوند با قلمی که به آن و به آنچه که می نویسد قسم خورده است  شامل حال رسانه های جهاد دانشگاهی شده است.

عماری تریبون جهاد دانشگاهی و ایسنا را مقدس ترین و مناسبترین مکان برای تقدیر و تشکر از حضور مردم برشمرد و گفت : ایسنا رسانه ای مردمی و جهاد نهادی مردمی و انقلابی است که امید ها را در دل زنده ساخته است .

فرماندار ارومیه با اشاره به وجود  دو نوع امنیتی که کشورها برای خود تدارک و تهیه می بینند گفت : امنیت سخت متکی بر اسلحه و جنگ افزارها و ارتش و نیروهای نظامی است که شکننده است اما امنیت نرم امنیت متکی بر حضور و پشتیبانی مردم است و ایران سرافزاز علاوه بر برخورداری از امنیت سخت متکی بر امنیت نرمی است که بسیاری از ابرقدرتهای دنیا از آن بی بهره اند .

دکتر رضا حسین زاده رییس جهاد  دانشگاهی واحد آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت : کار و فعالیت در جهاد دانشگاهی  کاری است که از اعماق ضمیر و نهاد جهادگران برخاسته و جهادگران انقلابی این نهاد تمام عزم و علاقه خود را برای توسعه کشور بکار بسته اند

وی ادامه داد: علی رغم همه مشکلاتی که این نهاد در توسعه فعالیت های خود با آن درگیر است  اما تمام توش و توان خود را برای توسعه فعالیت ،بسط خدمات و زایش فعالیت های ناب گذاشته است.

حسین زاده یکی از راههای خنثی سازی توطئه های دشمنان را توجه به خواسته های  جوانان با تکیه بر توانایی های نهادهایی مانند جهاد دانشگاهی برشمرد و گفت :جوانی جمعیت ،درمان سرطان ،درمان ناباروری و سلول های بنیادین از جمله فعالیت هایی است که جهاد دانشگاهی آمادگی و توانایی ورود و حضور قوی در این عرصه ها را دارد و این توانمندی ها ،خودباوری جوانان این مرز و بوم را افزایش داده و امید آفرینی و ایجاد انگیزه  در قشر جوان را در پی خواهد داشت.

رییس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی تاکید کرد این خدمت و این عرصه جایی است که دشمن کوچکترین رخنه ای در اعتقاد راسخ  جهادگران نمی تواند ایجاد کند.

دکتر حسین زاده در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر و تشکر از حضور حماسی مردم ارومیه در راهپیمایی 22 بهمن گفت : حضور مردم در راهپیمایی روز گذشته یک پیام خاص و ناب داشت و آن اینکه هرچقدر تهدیدات دشمنان و توطئه های آنان بیشتر باشد حضور مردم و پشتیبانی آنان از آرمانهای انقلاب بیشتر خواهد بود.

وی افزود : سیل جمعیت روز گذشته و حماسه سازی ایشان با حضور در انتخابات 11 اسفند ادامه پیدا خواهد کرد و کام همه مرم در این روز شیرین خواهد بود .

وی ادامه داد : برنده واقعی انتخابات 11 اسفند مردم خواهند بود.


نظر شما :