جشن عید در عید در جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی برگزار شد

۱۸ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۹:۱۶ کد : ۶۸۳۷۰ فرهنگی
جشن عید در عید به مناسبت دهه مبارک فجر و عید مبعث در  جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی برگزار شد.
جشن عید در عید در جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی  در این مراسم  که با حضور جهادگران جهاد دانشگاهی برگزار شد دکتر رضا حسین زاده رییس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی طی سخنان کوتاهی  انقلاب اسلامی و دهه فجر را برانگیخته شدن و دگرگونی ملت ایران در  سال 57 برشمرد و با تبریک تقارن عید مبعث و دهه فجر انقلاب اسلامی گفت : تقارن مبارک پیروزی انقلاب اسلامی و عید مبعث شیرینی این ایام را دو چندان کرده است.

وی ادامه داد: با برگزاری  انتخابات پرشور و حضور حداکثری مردم در این انتخابات شیرینی های این ایام شیرینی مکرر  خواهد بود.

 دکتر حسین زاده بر لزوم بزرگداشت  چنین ایامی با برپایی چنین مراسم ها و جشن هایی تاکید کرد.

در ادامه این مراسم برنامه مسابقات ورزشی بین همکاران و اعضای جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی تدارک دیده شده بود که در بخش  مسابقات پرتاب دارت و فوتبال دستی این مسابقات بین برادران و خواهران عضو جهاد دانشگاهی استان برگزار شد.

در بخش فوتبال دستی  تیم فجر متشکل از نبی زاده و نظری  و در بخش بانوان  تیم طلوع  متشکل از خانمها حبیب زاده و جعفری به عنوان برتری دست یافتند .

در بخش پرتاب دارت آقایان ؛صمدی،خانمحمدی و قشلاقی و در بخش خانم ها؛ عبدی،علیزاده و مصفا رتبه های برتر را کسب کرده و به دریافت جایزه نایل آمدند.


( ۱ )

نظر شما :