به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد آذربایجان غربی؛

اولین دوره مسابقات ملی ارائه سه دقیقه ای سدید در استان آذربایجان غربی برگزار می شود

۲۴ دی ۱۴۰۲ | ۱۰:۱۰ کد : ۶۷۵۵۹ فرهنگی
اولین دوره مسابقات دانشجویی ارائه سه دقیقه ای سدید بین دانشجویان دانشگاههای استان آذربایجان غربی برگزار می شود .
اولین دوره مسابقات ملی ارائه سه دقیقه ای سدید در استان آذربایجان غربی برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان آذربایجان غربی این دوره از مسابقات  به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان و با مشارکت دانشگاه ارومیه، دانشگاه علوم پزشکی و سایر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی استان برای برگزاری بین دانشجویان دانشگاه های استان آذربایجان غربی برنامه ریزی شده  و در رشته های پایان نامه ،مقاله،اختراع،طرح پژوهشی و کتاب برگزار خواهد شد .

کلیه دانشجویان شاغل به تحصیلی و دانشجویانی که بیشتر از دوسال از فارغ التحصیلی شان نگذشته باشد می توانند در این مسابقات ثبت نام کنند .

معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی اعلام کرده است که دانشجویان کلیه مقاطع تحصیلی از کارشناسی به بالاتر  می توانند در رشته های مقاله،اختراع،طرح پژوهشی و کتاب شرکت کرده  و به رقابت بپردازند . ضمن آنکه دفاع سه دقیقه ای از پایان نامه مختص دانشجویان تحصیلات تکمیلی است .

بر اساس اعلام این معاونت  شیوه نامه  مسابقات ملی ارائه سه دقیقه ای سدید فرصتی را برای دانشجویان فراهم می آورد تا در طول سه دقیقه بهترین ارائه  را از پروژه خود داشته باشند .

بر این اساس پنج نفر از برگزیدگان استانی  به مرحله کشوری مسابقات راه یافته و حائز شرایط دریافت جوایز تعیین شده خواهند بود

این مسابقات بین دانشجویان دانشگاههای استان آذربایجان غربی برنامه ریزی و طی بهمن و اسفند سالجاری برگزار خواهد شد.


نظر شما :