فعالیت های جهاد دانشگاهی در دانشگاههای پیام نور استان آذربایجان غربی گسترش می یابد

۰۶ آبان ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۲ کد : ۶۴۰۰۸ عمومی
رییس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی و رییس دانشگاه پیام نور این استان بر توسعه  همکاری های  فرهنگی ،علمی و پژوهشی  مورد علاقه تاکید کردند .
فعالیت های جهاد دانشگاهی در دانشگاههای پیام نور استان آذربایجان غربی گسترش می یابد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان آذربایجان غربی دکتر سید جواد طالب زاده رییس دانشگاه پیام نور  و دکتر رضا حسین زاده  برای گسترش همکاری های علمی و پژوهشی بین جهاد دانشگاهی و دانشگاه پیام نور استان به بحث و بررسی  موارد مورد علاقه پرداختند.

دکتر رضا حسین زاده در این جلسه گفت : دانشجویان امروز نیازمند توانمند سازی اند و توانمند سازی دانشجویان امر مهمی است که  از عهده جهاد دانشگاهی بر می آید و این نهاد در زمینه های مختلف برای آن برنامه دارد .

وی ادامه اد : این توانمند سازی در همه زمینه های مهارت های زندگی ، آمادگی برای ورود توانمند  به بازار کار باید در این عزیزان فراهم شود.

وی افزود :آمادگی داریم در کنار توانایی علمی که بواسطه گذراندن واحد های دانشگاهی در دانشجویان فراهم می شود توانیای دانایی را نیز در این دانشجویان فراهم سازیم .

دکتر رضا حسین زاده  جنب و جوشش ،انرژی زیاد و داشتن روحیه مطالبه گری را ذات فعالیت های دانشجویی برشمرد و گفت : باید به این انرژی و حس و شور و احساس فراوان سمت و جهت داد و جهاد دانشگاهی همه زیر ساخت های سمت دهی به این شور و هیجان را فراهم کرده و در خود دارد.

رییس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربیگفت : افتخار می کنیم که تشکل های فرهنگی ،فعالیت های رسانه ای و نوع نگاه شکل گرفته در جهاد دانشگاهی بر مبنای مطالبه گر ی مورد تاکید مقام معظم رهبری شکل گرفته و تمام  تلاش خود را برای در چارچوب قرار گرفتن این مطالبه گری ها بکار خواهیم بست.

دکتر سید جواد طالب زاده رییس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان غربی   نیز در این جلسه  گفت :دانشگاه پیام نور استان با 12 مرکز و 7 واحد دانشگاهی بالغ بر بیست هزار نفر دانشجو را تحت پوشش دارد.

وی ادامه داد :158 عضو هیات علمی و 180 نفر کادر اداری 130 رشته کارشناسی و 25 رشته کارشناسی ارشد نیز در این دانشگاه وجود دارد.

رییس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان غربی فعالیت 24 تشکل و انجمن  فرهنگی را در  این دانشگاه مورد اشاره قرار داد و گفت : همه این ها ظرفیت هایی است که جهاد دانشگاهی می تواند در کنار دانشگاه پیام نور استان برای بهره گیری از آن و ارائه خدامات به دانشجویان برنامه ریزی نماید.

وی لزوم کم  هزینه بودن فعالیت ها  را مورد اشاره قرار داد و گفت : فعالیت های طراحی شده و پیشنهادی باید با  تحمیل کمترین هزینه را به دانشجوها همراه باشد  چون  در کلیه فعالیه های ما نیز همین مهم مورد تاکید و توجه ماست.

وی  با استقبال از ایده ها و پیشنهادات جهاد دانشگاهی استان در زمینه های مختلف تاکید کرد با تشکیل یک کمیته مشترک می تو ان زمینه بررسی و انتخاب ایده های برتر برای اجرایی شدن را فراهم ساخت.


نظر شما :