همکاری های جهاد دانشگاهی و دانشگاه آزاد اسلامی در استان آذربایجان غربی گسترش می یابد

۲۲ مهر ۱۴۰۲ | ۰۹:۰۲ کد : ۶۳۲۹۴ عمومی
رییس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی ومعاونین وی با  رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی و هیات رئیسه این دانشگاه در استان  دیدار و دو طرف برگسترش همکاری ها در زمینه های فرهنگی،آموزشی و پژوهشی تاکید کردند.
همکاری های جهاد دانشگاهی و دانشگاه آزاد اسلامی در استان آذربایجان غربی گسترش می یابد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی  آذربایجان غربی در جلسه ای که به همین منظور برگزار شد دکتر رضا حسین زاده ،رییس جهاد دانشگاهی استان آذربایجان غربی با برشمردن توانایی های جهاد دانشگاهی در زمینه های مختلف گفت: جهاد دانشگاهی به واسطه ارتباط با بدنه دانشگاهی توان عظیمی از پتانسیل های فرهنگی، علمی و آموزشی را در خود دارد و آماده است با هم افزایی با دانشگاههای  بزرگی  مانند دانشگاه آزاد به این قدرت و توان در راستای توسعه استان و استقلال کشور عزیزمان بیافزاید.

رییس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی توسعه فعالیت های فرهنگی در دانشگاهها را مورد تاکید قرار داد و گفت : جهاد دانشگاهی آماده است که کلیه فعالیت های فرهنگی خود را در دانشگاههای استان گسترش دهد .

دکتر حسین زاده با اشاره به سابقه همکاری های آموزشی بین  جهاد انشگاهی و دانشگاه آزاد اسلامی گفت : همکاری های گذشته این دو نهاد علمی نشان داده است که در سایه همکاری ها و هم افزایی می توان به اهداف مطلوب دست پیدا کرد و همکاری های دوجانبه قبلی یک نمونه بارز و مشخص از همکاری های نهادهای علمی استان است.

رییس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی آمادگی این نهاد را برای میزبانی از پژوهشگران و دانشجویان مقاطع تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی یادآور شد و گفت : جهاد دانشگاهی این آمادگی و توان و ظرفیت را دارد  که امکانات و حمایت های سخت افزاری و نرم افزاری را برای توسعه و رونق پژوهش استان و شکوفایی استعداد دانشجویان مقاطع تحصیلی دانشگاه آزاد بکار گیرد .

دکتر محمد رضا ولیلو  رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی با اظهار خوشحالی و خرسندی از فعالیت های جهاد دانشگاهی در استان گفت : فعالیت های این نهاد در استان باعث افتخار  و همکاری با این نهاد مورد استقبال دانشگاهیان  قرار می گیرد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی استفاده از ظرفیت های متقابل طرفین را مورد اشاره قرار  داد و گفت :با برنامه ریزی منسجم و سنجیده می توان از دل این همکاری ها توسعه و پیشرفت استان و کشور را نوید داد.

در ادامه این نشست هر یک از معاونین طرفین به ارائه گزارش و راهکارهای توسعه همکاری های علمی و آموزشی و فرهنگی  اشاره کرده و نظرات خود را ارائه نمودند .

در این دیدار به امکان استفاده از فضاهای مشترک و مجموعه های آموزشی دو نهاد ،برگزاری دوره های کوتاه مدت مهارتی ،همکاری مشترک در زمینه محصولات مرکز رشد و واحد های فناور و سرمایه گذاری  مشترک در صنایع پایین دست  کشاورزی تاکید شد.

در پایان این جلسه مقرر شد جهاد دانشگاهی و دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی تفاهم نامه همکار های فی مابین را تدارک دیده و به امضا برسانند.

گفتنی است دکتر حسین زاده را معاونین پشتیبانی، ،فرهنگی و آموزشی و مرکز رشد  جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی و دکتر ولیلو را معاونین توسعه و مدیریت منابع ،پژوهش و فناوری و مدیرگروه مدیریت  دانشگاه آزاد اسلامی استان همراهی می کردند.


( ۱ )

نظر شما :