توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی آذربایجان غربی؛

آزمون استخدامی ۲ دستگاه اجرایی کشور توسط جهاد دانشگاهی در آذربایجان غربی برگزار شد

۲۲ مهر ۱۴۰۲ | ۰۸:۴۳ کد : ۶۳۲۹۱ آموزشی
توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی آذربایجان غربی؛ آزمون انتخاب کارشناس رسمی استاندارد و آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مربی امور آموزش معلولین برگزار شد.
آزمون استخدامی ۲ دستگاه اجرایی کشور توسط جهاد دانشگاهی در آذربایجان غربی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی؛ تعداد 180 نفر داوطلب در این دو آزمون شرکت کردند که 82 نفر مربوط به آزمون انتخاب کارشناس رسمی استاندارد و 98 داوطلب نیز مربوط به آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مربی امور آموزش معلولین می باشد.

از این تعداد 93 نفر را خانمها و 87 نفر نیز آقایان تشکیل می دهند.

سازمان ملی استاندارد ایران در راستای اجرای ماده ۲۱ قانون «تقویت و توسعه نظام استاندارد و انجام وظایف» در ۴ زمینه «استانداردسازی»، «تدوین استاندارد»، «استانداردسازی، آموزش و توان‌افزایی» «ارزیابی انطباق، اندازه‌شناختی و تایید صلاحیت» نسبت به برگزاری آزمون استخدامی جهت انتخاب کارشناس رسمی استاندارد (شخص حقیقی) در سراسر کشور اقدام کرده است.

همچنین وزارت آموزش و پرورش به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز براساس معیارهای صلاحیت و شایستگی‌های مرتبط با احراز شغل مربی آمور آموزش معلولین جهت استخدام شغل مربی امور آموزش معلولین دعوت به عمل می‌آورد که در این راستا آزمون به دو شکل کتبی و ارزیابی تکمیلی برگزار می‌شود و متقضایان دارای مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و یا دکتری در رشته‌ها و گرایش‌های مربوط به گفتار درمانی و کاردرمانی در این آزمون شرکت کرده اند.

نتایج آزمون های مذکور، از طریق سامانه hrtc.ir به داوطلبان اعلام خواهد شد.


( ۲ )

نظر شما :