توسط جهادگران دانشگاهی آذربایجان غربی از مقام شامخ جانباز دفاع مقدس تجلیل شد

۰۹ مهر ۱۴۰۲ | ۰۹:۳۰ کد : ۶۲۸۲۶ فرهنگی
با حضور رییس و معاونین جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی از مقام شامخ جانباز دفاع مقدس ؛محمد نجف زاده تجلیل به عمل آمد
توسط جهادگران دانشگاهی آذربایجان غربی از مقام شامخ جانباز دفاع مقدس تجلیل شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد آذربایجان غربی رییس و معاونان جهاد دانشگاهی این واحد با حضور در منزل جانبازان سرافراز دفاع مقدس ضمن احوالپرسی  نسبت به بزرگداشت مقام شامخ این عزیزان و تجلیل از ایستادگی ها و فداکاری هایشان اقدام کردند .

رییس جهاد دانشگاهی واحد آذربایجان غربی  دراین دیدار ،جانبازان را ذخیره واقعی  انقلاب و چراغ راه جوانان برشمرد و گفت : وجود مبارک این عزیزان برای ما مغتنم است تا راه را گم نکرده و هر بار که خدای نکرده از مسیر اصلی منحرف شدیم با دیدن این عزیزان و بازخوانی اهداف والایی که بخاطر آن جان خود را در طبق اخلاص نهاه اند به مسیر اصلی برگردیم .

دکتررضا حسین زاده تکریم جانبازان را تکریم ایستادگی ،تکریم شهامت و تکریم صبوری معنا کرد و گفت :نسل جوان ما نسبت به بسیاری از این جانبازی ها و جانفشانی ها کم اطلاع است و یکی از ابعادی که باید در جهادتبیین مد نظر قرار گرفته و بروی آن تمرکز شود بیان همین رشادت ها و جانفشانی هاست .

وی ادامه داد:کاستن از آلام و دردهای جانبازان عزیز وظیفه همه دستگاهها و سازمانها و آحاد جامعه است و جهاد دانشگاهی نیز تلاشهای علمی و عملی خود را برای التیام دردهای این سرافرازان بکار بسته و خواهد بست .

دکتر حسین زاده با بیان اینکه آنچه در دیدار با خانواده های شهدا و جانبازان دیده ایم یک الگوی تمام و کمال از صبر و استقامت و پایداری بر اهداف والای انقلاب اسلامی است ادامه داد :با این روحیه انقلابی و خودباوری انقلاب اسلامی تنومند و استوار گام های موفقیت بزرگتری را برخواهد داشت و به سمت قله های ترقی و پیشرفت شتابان ترحرکت خواهد کرد .

رییس جهاد انشگاهی آذربایجان غربی در پایان تکریم و بزرگداشت و تجلیل از جانبازان را وظیفه شرعی و دینی و ملی هر ایرانی وطن پرست دانست و گفت :هفته  دفاع مقدس  بهترین مناسبت برای برگزاری این تجلیل و تکریم است . گرچند ما خود را محدود به این ایام نمیدانیم و در طول سال این وظیفه خطیر را بجا آورده و خواهیم آورد .

محمد نجف زاده جانباز ایثارگر دفاع مقدس  که یک پای خود را در دفاع مقدس از دست داده  نیز در این مراسم  اظهار داشت که اهداف ما برای حضور در جبهه و دفاع از کیان این ملت و مرز و بوم بسیار فراتر از اهداف مادی بود و هست

وی ادامه داد:جویای احوال بودن جانبازان و ایثارگران و خانواده های شاهد  ایثارگر نوعی دلگرمی آنها را در پی دارد

این مراسم با اهدا لوح تقدیر و هدایایی به جانبازان ایثارگر خاتمه یافت .

گفتنی است جهاد انشگاهی آذربایجان غربی در طی سال جاری چندین دیدار با خانواده های معظم شهدا،ایثارگران ،جانبازان و آزادگان سرافراز داشته و نسبت به تکریم و تجلیل از مقام شامخ این عزیزان اقدام کرده است .

 


نظر شما :