توسط معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی برگزار میشود؛

سوگواره هنری با محوریت عکس و مستندهای کوتاه  عزاداری های بومی و سنتی استان

۲۸ تیر ۱۴۰۲ | ۱۲:۵۹ کد : ۵۹۷۹۰ فرهنگی
معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان آذربایجان غربی با هدف ثبت ، تجمیع و ارائه مجموعه ای  از آیین ها و سنت های عزاداری محرم در این استان سوگواره آثار هنری برگزار می کند .
سوگواره هنری با محوریت عکس و مستندهای کوتاه  عزاداری های بومی و سنتی استان

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد آذربایجان غربی این سوگواره در زمینه مستندهای کوتاه  با محوریت مراسم ها  و آیین های بومی و محلی این استان بوده و کلیه دانشجویان دانشگاههای استان آذربایجان غربی می توانند در این سوگواره هنری شرکت نمایند .

بر اساس فراخوان منتشر شده جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی آثار دانشجویان در این زمینه باید واجد این شرایط باشند؛ مدت زمان  اثر  از یک تا 5 دقیقه باشد،فیلم برداری با دوربین و یا گوشی همراه مورد تایید می باشد ،فیلم برداری به صورت افقی صورت گیرد ،از صداگذاری یا میکس و ویرایش  اثر پرهیز شود ،اثر مربوط به مراسم های محرم سال جاری باشد

دانشجویان مناطق استان آذربایجان غربی می توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ 25 مردادماه به آدرس  jahad@urmia.ac.ir  ارسال دارند

معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی همچنین  بمناسبت فرا رسیدن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان  مسابقه عکاسی  با عنوان عطر محرم برگزار می کند .

این مسابقه با محوریت عزاداری دانشگاهیان ، شیرخوارگان حسینی ، پیرغلامان ، مراسم ها و آیین های بومی و محلی و عفاف و حجاب اسلامی برگزار می شود .

دانشجویان متقاضی شرکت در این مسابقه فرهنگی باید آثار خود را با دوربین حرفه ای یا گوشی همراه با کیفیت تهیه کرده و حداکثر تا 25 مرداد ماه به آدرس   jahad@urmia.ac.ir  ارسال دارند

گفتنی است طبق اعلام معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی از سه اثر برتر هر  دو مسابقه با اهدای لوح تقدیر و جایزه تقدیر خواهد شد .


نظر شما :