برنامه های فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد آذربایجان غربی  بمناسبت هفته عفاف و حجاب اعلام شد

۲۰ تیر ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۳ کد : ۵۹۳۶۳ فرهنگی
 جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی به مناسبت هفته عفاف و حجاب برنامه های فرهنگی جاذبه محور و متنوع به اجرا در می آورد.
برنامه های فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد آذربایجان غربی  بمناسبت هفته عفاف و حجاب اعلام شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد آذربایجان غربی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی  اعلام کرد این برنامه ها با محوریت دانشجویان دانشگاههای استان آذربایجان غربی،فراگیران مراکز آموزشی جهاد دانشگاهی استان و همکاران شاغل در جهاد داشگاهی استان    طرح ریزی و اجرا خواهد شد .

وی ادامه داد:خلق آثار هنری ،عکس نوشته و طراحی پوستر با موضوع عفاف و حجاب برای دانشجویان دانشگاههای استان طراحی شده و دانشجویان علاقه مند می توانند کلیه آثار هنری خود را در محور سخنان حضرت امام خمینی (ره)،مقام معظم رهبری در مورد حجاب،سخنان بزرگان دینی و مذهبی و نیز اشعار و احادیث مرتبط با موضوع حجاب و عفاف  به دبیرخانه این مسابقه در معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی ارسال دارند .

نبی زاده همچنین از برگزاری مسابقه کتابخوانی بین دانشجویان دانشگاههای استان  با موضوع عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت : این مسابقه کتابخوانی از کتاب مسئله حجاب استاد شهید مرتضی مطهری طراحی شده و دانشجویان علاقه مند پاسخ های صحیح را به سامانه پیامکی 500020606600 ارسال خواهند داشت.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با اشاره به تعداد زیاد فراگیران مراکز آموزشی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت : برای این فراگیران نیز مسابقه فرهنگی به زبان انگلیسی طراحی شده و کلیه فراگیران جهاد دانشگاهی می توانند دلنوشته های خود به زبان انگلیسی را به سامانه پیامکی جهاد دانشگاهی استان ارسال دارند .

وی ادامه داد:با نظر مساعد رئیس واحد سه نفر از برگزیدگان این مسابقه از تخفیف کامل شهریه ترم پاییز بهره مند خواهند شد .

وی همچنین از تجلیل از دارندگان حجاب برتر و افرادیکه در مدت طول ترم تابستان نسبت به رعایت حجاب اسلامی اهتمام بیشتری داشته باشند خبر داد و گفت  سه نفر از این عزیزان  در هر مرکز آموزشی شناسایی و با اهدا لوح تقدیر و جوایزی از ایشان تقدیر خواهد شد.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی برگزاری مسابقه فرهنگی بین فرزندان جهادگران دانشگاهی را بخش دیگری از برنامه های فرهنگی تدارک دیده شده عنوان کرد و گفت : همچنین جهادگران دانشگاهی ، اعضای خانواده ایشان که به ایجاد کانال های با موضوع عفاف و حجاب  در فضای مجازی اهتمام  ورزند مورد تقدیر و تجلیل قرار خواهند گرفت.


نظر شما :