طی بازدید بخشدار مرکزی ارومیه از مجتمع پژوهشی و فنآوری جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی مطح شد؛

فعالیت های جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی در روستاهای ارومیه گسترش می یابد

۱۳ تیر ۱۴۰۲ | ۰۹:۵۹ کد : ۵۹۰۴۵ عمومی
رییس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی از توسعه  خدمات فرهنگی،پژوهشی و آموزشی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی در روستاهای ارومیه خبرداد.
فعالیت های جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی در روستاهای ارومیه گسترش می یابد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی دکتر رضا حسین زاده در جریان دیدار و بازدید بخشدار مرکزی ارومیه از مجتمع پژوهشی و فنآوری جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت : گسترش فعالیت ها به روستاها و بهره مند سازی روستائیان از خدمات  مختلف این نهاد در راستای توسعه عدالت بوده و جهاد دانشگاهی تمایل قلبی و عملی برای گسترش این خدمات دارد .

وی ادامه داد: جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی به تمام معاونت های خود تکلیف کرده است که تمام تلاش خود را برای بهره مند سازی تعداد بیشتری از روستائیان از خدمات جهاد دانشگاهی بکارگیرند.

دکتر حسین زاده با بیان اینکه  فعالیت های مرکز خدمات کشت بافت ،مرکز خدمات تخصصی آنالیز مواد غذایی و شیمیایی  و مراکز آموزش جهاد دانشگاهی از جمله مراکزی اند که می توانند خدمات خود را به دل روستاها ببرند گفت : استقرار مجتمع پژوهش و فنآوری جهاد دانشگاهی در مسیر روستاهای متعدد جاده سلماس فرصت کم نظیری برای این روستاها فراهم کرده است تا فعالیت ها و خدمات جهاددانشگاهی توسعه یابد.

رییس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی اتخاذ تمهیدات لازم در تسهیل این موارد را از جمله سیاست های جهاددانشگاهی آذربایجان غربی برشمرد و گفت :جهاد دانشگاهی یک گام به جلو نهاده و برای  ارائه خدمات اعلام آمادگی نموده و در همین راستا مراکز خود را در مجتمع مستقر و توجیه کرده است .در مقابل انتظار بر این است که دهیاران محترم و بخشداری مرکزی ارومیه نیز گام های موثر اطلاع رسانی و همراهی با این طرح را به انجام برسانند.

دکتر حسین زاده با بیان اینکه در گام اول تمام روستاهای جاده سلماس و جاده نازلو در این طرح مدنظر بوده  و  به عنوان جامعه هدف تعیین شده است اظهار داشت : امکان ارائه خدمات و بهره مندی روستائیان عزیز فراهم بوده و  در صورتی که تعداد افراد متقاضی از یک یا چند روستا از تعداد خاصی تجاوز کند امکان استقرار نماینده جهاد دانشگاهی در ساعات مشخصی در مکان مشخصی هم فراهم شده است.

رحمان نوری بخشدار مرکزی ارومیه نیز در این دیدار و بازدید از قسمت های مختلف مجتمع پژوهش و فنآوری جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی  ضمن تقدیر و تشکر از فرصت  فراهم شده تجمیع خدمات مورد نیاز روستاییان در یک مجتمع  را فرصتی کم نظیر برشمرد و گفت : این میزان خدمات ،امکانات ،تجهیزات  در یک مکان باید به اطلاع روستائیان رسانده شود .

وی اظهار داشت : مجموعه دهیاران تلاش خود را برای معرفی این خدمات از سوی یک نهاد انقلابی به اطلاع روستائیان بکار خواهند بست.


نظر شما :