تسهیلات  ویژه جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی به زوج های جوان بمناسبت هفته ازدواج

۰۵ تیر ۱۴۰۲ | ۰۹:۳۳ کد : ۵۸۶۶۷ عمومی
 به مناسبت  سالروز  پیوند آسمانی  حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س)  و با هدف تشویق و ترغیب جوانان به سنت حسنه ازدواج، جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی در خدمات آموزشی و پژوهشی خود امتیازات ویژه ای به زوج های جوان اعطا خواهد کرد
تسهیلات  ویژه جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی به زوج های جوان بمناسبت هفته ازدواج

به گزارش روابط عمومی واحد جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی  دکتر رضا حسین زاده  رییس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی در مراسم جشنی که به این مناسبت برپا شده بود گفت : کلیه کسانی که در سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) ازدواج کرده باشند می توانند از تخفیف صد درصدی شهریه  در دوره های  آموزشی زبان جهاد دانشگاهی  بهره مند شوند .

وی افزود :جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی علاوه بر برگزاری مراسم های فرهنگی ویژه به زوج های جوان نیز امتیازات  خاصی  اعطا خواهد نمود

وی ادامه داد: کلیه زوج های جوانی که در طول سال 1402 ازدواج کرده اند و یا ازدواجشان ثبت گردد می توانند از بیست درصد تخفیف شهریه دوره های زبان جهاددانشگاهی برای خود و ده درصد تخفیف شهریه برای اقوام درجه یک  استفاده نمایند .

رییس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی همچنین اظهار داشت : کلیه زوج های جوانی  که در سال 1402 ازدواج  کنند  در صورت ثبت نام در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی از ده درصد تخفیف شهریه  متغیر بهره مند می شوند .

دکتر حسین زاده ادامه داد : یکی از خدمات جهاد دانشگاهی ارائه خدمات  ذخیره و نگهداری  خون بند ناف  در بانک خون رویان است که جهاد دانشگاهی آمادگی دارد برای زوج هایی که اولین بار صاحب فرزند می شوند با بسته ویژه و شرایط بسیار مناسب تری  پذیرش صورت گیرد .

رییس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی ترویج ازدواج آسان ،بهنگام و پایدار را از وظایف نهاد های فرهنگی چون جهاد دانشگاهی برشمرد و گفت : همکاران ما در جهاد دانشگاهی  تمام سعی و تلاش خود را در این راستا بکار بسته اند .

گفتنی است برپایی مراسم جشن ، توزیع شیرینی در بین کلیه مراجعان به  کلیه مراکز جهاد دانشگاهی  و نیز فضا سازی زیبا بمناسبت  پیوند حضرت علی ع و حضرت فاطمه زهرا س از جمله اقدامات  جهاد دانشگاهی در این روز مبارک می باشد.


نظر شما :