باشگاه مخاطبان جهادی آذربایجان غربی راه اندازی اولیه شد

۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۴:۵۶ کد : ۳۱۸۷۹ عمومی
مسوول راه اندازی پروژه باشگاه مخاطبان جهادی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی گفت : ۵۰ هزار نفر در مرحله اول پروژه زیرساختی مدیریت ارتباط با مخاطبان (CRM) واحد تحت پوشش انواع خدمات واحد قرار می گیرند.
باشگاه مخاطبان جهادی آذربایجان غربی راه اندازی اولیه شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی، هوشمندفر در جلسه نهایی راه اندازی و بارگزاری آزمایشی این پروژه خاطر نشان ساخت: اعضای این باشگاه با عضویت در آن می توانند از انواع خدمات تخصصی، پزشکی، پژوهشی، فرهنگی، کارآفرینی، آموزشی، خدمات آزمایشگاهی، اشتغال، دانشگاهی و حمایتی و سایر زنجیره خدمات این واحد بسته به نیازشان با دریافت تخفیفات ویژه بعنوان یکی از مزیت های این باشگاه بهره مند گردد.

مسوول راه اندازی پروژه باشگاه مخاطبان جهادی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی گفت: این پروژه بعد از یکسال مطالعه و برگزاری و انجام جلسات و زیرساخت های تخصصی و فنی آماده بارگزاری آزمایشی و اولیه می باشد.

وی اشاره کرد: براساس تاکید و رویکرد مدیریتی واحد با تلاش و همت جهادگران واحد آذربایجان غربی، نمایندگان معاونت ها  پروژه زیرساختی مدیریت ارتباط با مخاطبان (CRM) آماده و اقدامات آن اعم از جمع آوری و ایجاد محتوا جهت بهره برداری از آن به حوزه های واحد ارسال گردیده است.

وی با تاکید بر اینکه جهاد دانشگاهی واحد آذربایجان غربی با طیف متنوعی از شهروندان از جمله مشتریان و ارباب رجوع اساتید دانشجویان، مسولان و همکاران و خانواده همه آنها در حوزه های مختلف کاری فرهنگی پژوهشی آموزشی، آموزش عالی، مرکز رشد، درمانگاه و آزمایشگاه و... روبروست که با احتساب اعضای خانواده واطرافیان آنها به یک جامعه هدف و پتانسیل عظیم تبدیل می شود که ضرورت دارد در راستای صیانت و تکریم این ارتباط ارزشمند با جهاددانشگاهی مزایا و مشوق هایی برای آنان از همه ابعاد در نظر گرفته شود تا ضمن تشویق و ترغیب فعالیت های این نهاد نیز از بُعد برد پوششی به نسبت جمعیت استان به درصد قابل توجهی ارتقاء پیدا کند.

مهندس هوشمندفر خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی واحد تا کنون با خلاء استفاده از این ظرفیت بالقوه، بدلیل عدم وجود زیرساخت مناسب مدیریت مشتریان (CRM) که در برنامه های توسعه ای جهاد دانشگاهی نیز در سال های اخیر در بحث پیاده سازی استانداردهای مدیریت کیفیت (ISO) مورد تاکید قرارگرفته و ملزم به اجرای آن است، ناگزیر می باشد.

وی گفت: این بستر به جهت پیاده سازی استانداردهای مدیریت کیفیت و ایجاد ارزش افزوده هر چه بیشتر و کسب منافع متنوع و گسترده از طریق شیوه های نوین تبلیغاتی و حفظ ارتباط و جذب مخاطبان با یک مدل متناسب بومی و تکریم جامعه هدف این نهاد انقلابی علمی فرهنگی پیاده گردیده است.

لازم به ذکر است آدرس آزمایشی اینترنتی این واحد به نشانی JDURMIA.IR  در مرحله اول بصورت آزمایشی بارگزاری شده است.


( ۱ )

نظر شما :